NÅGOT.SOM.BERÖR.ALLA

jag fattar inte hur något som hänt så långt ifrån man kan påverka mig så mycket.
hela morgonen har jag läst artiklar, bloggar, facebook grupper angående händelsen i Bjärsta.
allt låter som en dålig film, men allt är verkligheten
och det gör ont att läsa, det gör ont att veta att världen är så orättvis.
jag har nu fått en ansikte och ett namn på den hemska människan som utfört och förstört en oskyldigs flickas liv. jag har även hittat och läst igenom storebrorns blogg. hela familjen häggström borde sitta bakom lås och bom, eller iallafall behandlas på vårdhem.
det gör ont att veta hur människor kan vara och hur situationer uppkommer.
jag tänker på henne och hoppas att en sådan ung människa orkar bygga upp sig och leva ett bra liv på sin nya ort och skola. keep on fighting. som alla stöttar dig nu, borde alla gjort för ett år sen den där förbaskade mars dagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter hans blogg ?

2010-04-04 @ 23:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0