LÖRDAG

utgång ikväll
får träffa saknade brudar
vilket är enda anledningen till att jag faktiskt går ut och festar ikväll.
saknaden gör att jag inte kan sitta hemma ikväll.
men jag ser fram emot en riktigt rolig kväll och jag tror vi kommer ha det med tanke på att vi ska försöka göra igen en kväll som var grymt jävla rolig och spårad som vi hade i slutet av december.

nu ska jag börja leta kläder, great
puss och tja,hej,tjena,tjenis,hejsan och ja aaaaaaaaaaallt.


glad tjej full av saknad ska ut och ha en galen och spårad kväll med brudarna.

Kommentarer
Postat av: fia

kvällen var perfekt! <3

2010-03-28 @ 10:37:28
Postat av: sanne

ohälsosamt att dricka fröken s!

2010-03-28 @ 23:43:47
URL: http://sanneg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0