lägenhetsflytten.gick.galant.

nu så sitter jag i skolan. det tog sju minuter till skolan idag, det kändes så jävla skönt.
igår så kom vi fram till norrköping ungefär klockan tolv. då började vi med att bära in tuuusen olika saker. sen när allt tillslut var inne i lägenheten. som förövrigt är så jävla fräsch och helt vit. så började dom vuxna montera ihop våran soffa och jag och cecilia tog bort alla tusen tidningspapper från allt som skulle vara i köket. när klockan var runt sju så var allt framplockat och upphängt. då drog vi och åt en välförtjänad pizza och sen gick vi och handlade lite. woh. möttes av massa störda människor i affären.
sen så gick vi hem, dom vuxna åkte, och hanna och malin kom på besök i lägenheten och det blev lite bullkalas. jätte mysigt. jag älskar våran nya lägenhet den är så himla fin. och jag lovar att bilder ska tas och läggas upp så håll utkick. (hur fan stavas det?) vi somnade skönt i våran nya lya. men innan vi somnade så låg vi och garvade hur läääänge som helst. helt störda! jag tror det här kan bli roligt. ikväll får vi kanske besök igen, lite fikakalas med lovisa och hanna.
och sen måste vi hinna träna och plugga.
nu ska jag ha engelska, sen slutar jag halv två. hur skönt? bara gå hem och det är fortfarande ljuuust.
pusssstja


väggtexten och en fräsch vit färg.


föresten.. nämnde jag att jag har otroligt mycket träningsverk från allt lyftande igår?
jag fååååår alltid det.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0