I'M OUT

sådärja. nu är allting (tror jag) nerpackat i påsar, katonger och papperskassar. nu åker pappa och hämtar släp-kärran. sedan är den bara fylla den och sedan drar vi iväg till norrköping för att först hämta nycklarna till vårat nya hem och sedan för att flytta in oss. jag har varit nervös hela morgonen. mått illa och känt mig jätte hungrig fast jag inte varit det. men det lugnar väl sig när allt ligger i bilen och vi är på väg. jag tror endå inte, fast jag är så nervös, att jag inser vad det innebär med att flytta hemifrån. men på något sätt känns det bra, samtidigt som jag inte vill lämna mina vänner och bara träffa dem på helger. men dom vet ju att dom är välkomna. jag bor bara sju mil bort. och tur är det minnsann, att jag fått lånat lindas internet. så jag är inte internet lös. och jag skickar gratis sms. så det är inte så svårt att hålla kontakt i veckorna. nu minnsann ska jag sluta skriva här, jag har en lång dag framför mig. och har ni tur kanske jag uppdaterar ikväll när det mesta är på sin plats. pussochkram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0