HUR.LYCKLIG.KAN.MAN.BLI?

jag är just nu så jävla glad och en smula stolt över mig själv.
min lärare gjorde min dag, eller nej. jag gjorde min dag för det var jag som stod för arbetet.
jag satte ett MVG på en rapport som egentligen inte fattade ett dugg av utan jag bara körde. det som är sjukt med mig är att jag jobbar så himla mycket bättre under stress. att sitta dagen innan och bara skriva ner vad jag känner just det tillfället är det absolut bästa sättet för mig att arbeta. det är så jag sätter mina MVG:n. nu hoppas jag innerligt att jag får MVG i kursen. det skulle sitta så otroligt bra. jag är stolt över mig själv just nu, för jag vet att jag kan om jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0