FREDAG

hey ho lets go.
vaknade klockan sju imorse för att comviq skickade "mms intställningar". som den alltid gör när man har lagt in sitt simkort i en ny mobil. skit irriterande! sen vid nio ringde mitt alarm, för julia skulle komma och hämta en tröja och lämna en laddare som jag behövde till datan. jätte snällt gumman! så nu slipper jag åka in till katrineholm och fixa. när jag vaknade imorse och kollade mig i spegeln blev jag allvarligt talat lite rädd. min ögon var helt jävla svullna. inte lite svullna denna gång. det kändes som jag knappt kunde öppna dom. jag vet inte varför dom jämt ska bli så svullna. men det måste ha något med min sömn att göra? så jag ska lägga mig tidigare nästa vecka. innan elva ska jag sova. iaf när jag ska till skolan dagen efter.
jag ser jätte mycket fram till att åka till sundsvall nästa vecka. jag försöker mjuka upp frida lite, så vi kan dra ut på krogen på lill-lördagen. alltså på onsdag. det är ju sportlov och allt där uppe, så det lär vara ganska tjockt med folk som ska ut. fårse hur det går med det, med tanke på att vi ska festa fredagen och antagligen lördagen. det blir första krogrundan för min del. för jag har inte orkat eller velat gått ut i katrineholm eftersom det inte lockar mig för fem öre dom små fjuttkrogarna. ett besök till norrköpingskrogarna blir det i början av april om jag får bestämma.
nu måste jag börja att plugga. har inte haft någon lust alls denna vecka. och endå har jag en hel del att göra. och julia ska jag träffa senare. så nu ska jag ta mig tid till allt plugg som ligger och skräpar!
pusstja.

Kommentarer
Postat av: fia

men guuud, ta bort! när fan var det där? :P haha jag hade ju både tandställning o långt hår, hm kan inte vart igår ;)

2010-03-05 @ 16:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0