avskrivning.endast

jag ville bara skriva av mig, inget intressant inlägg för fem öre.

Jag har äntligen hittat lite motivation till att plugga. och den motivationen la jag på att plugga till provet imorgon.
Först ska vi utföra en ansiktsrengöring på en person, sen ska vi skriva ett teoretisk prov som handlar om huden. just nu känns det som om jag kommer klara det. om kunskapen sitter kvar tills imorgon. efter jag  har pluggat klart det, så ska jag sätta mig med matten, och sen gå igenom det igen och se om det sitter kvar. sen kan jag sova. imorgon är planerna att åka till norrköping, en snabbis in i lägenheten, sen skola, sen träna och sen plugga hela kvällen. fyfan, inge roligt alls! men måste verkligen göras.
pusstja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0