natt-inlägg

jag känner ett sug efter att färga mitt hår brunt igen.
mitt hår är äckligt slitet, helt sjukt. det bara faller och endå är det bara slingat.
vad jag mer insett?
jo, att baileys och mjölk är det godaste du kan dricka som innehåller alkohol.
rekomenderas starkt. lika mycket som jag rekomenderar er att testa att festa i
en annan stad. katrineholm börjar kännas som man det är övertestat.
föresten börjar jag känna en liten längtan till norrköping och mina mates där.
men än så länge ska jag njuta av sommarlovet, skolan är jag tillbaka i igen den 6 september.
skönt endå! shit, när jag tänkte efter jag ska fan börja tvåan. vilket ger mig ångest eftersom det bara är två år kvar då? jag vill nog gå i skolan föralltid. kalla mig konstig eller något. men vilken galen trygghet? skrik gärna ett år kvar när ni står på flaket, samma kväll äre endå ni som kommer stå där och gråta för eran tid i skolan är över föralltid. ursh. gllar inte ordet föralltid. sova nu. är galet trött.

kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0