vinter depressionen?

vinter-depp som fan. vart kommer det ifrån? kan det vara all den jävla snö jag och cecilia pölsa runt i idag, medans det blåste snö från alla håll, eller var det fötterna som var iskalla, jätte blöta och inte fick något fäste på marken? det var nog allt. när jag kom hem idag, var jag så himla slut. jag var trött båda fysiskt och psykist. jag var så trött och sliten att jag humöret verkligen var på botten. jag behövde trösta mig, köpte en påse godis, mosade i mig. kändes bra för stunden. sen mådde jag bara illa, fick huvudvärken. och humöret for ner ännu mer än innan. jag känner mig deprimerad, vill bara kasta något hårt i väggen. skrika. "jag vill inte vara med längre" som cecilia har sagt hela dagen. jag är trött på denna kyla, jag tänker inte vara ute. tänker inte ens gå utanför dörren. melissa horn försöker muntra upp mig, eller iallafall tänka på annat. fan vad mysigt det vore att ha en pojkvän nu. någon som vill vara min pojkvän för stunden? fan att jag ska vara så kräsen. skulle bara kunna ha någon för stunden. hör av er! tänk er att bara lägga sig under täcket och mysa. men nejfan. så kul ska vi inte ha.
pusstja.


lite vin och rara vänner, skulle inte heller sitta fel.

Kommentarer
Postat av: hannaaa

jag är också för kräsen, vi kan bli varandras pojkvänner! Haha! ;D

2010-02-04 @ 07:31:05
URL: http://haannaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0