cake-kalas.

ikväll ägde det rum ett tårtkalas i mitt hus, mina rara vänner kommer över för att smaska i sig tårta och snacka av sig lite. det var väldans trevligt. jag gillar mina vänner. jag fick två skit snygga ringar av sofia, jag verkligen älskar dom redan! och hela mitt rum luktar underbart av blommarna jag fick av henne också. kommer somna som en prinsessa inatt i min väldoftande rum. nu har dom tyvärr åkt hem. och jag tittar på paradise hotel och laddar inför en låång men förhoppningsvis jävligt bra dag imorgon. först skola, sen ska jag fixa evelinas hår inför modevisningen imorgon, kommer bli apbra. jag vill även ha helg och mera rara och underbara vänner. bilder på ringarna får ni så fort jag tagit bild :) pusstja

Kommentarer
Postat av: fia

va kul att du gillar ringarna :)

2010-02-03 @ 10:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0