tvätta.flytta

jag fick ett desperat ryck att jag var tuvngen att göra något vettigt. och tjing, så stod jag där i tvättstugan och vek tvätt, sorterade tvätt och satte på tvättmaskinen. och jag fick ett stark lust att flytta nu. tvätta min egen tvätt, städa undan mina egna saker, laga min egen mat, göra vad jag vill, handla det jag vill ha i min kyl, klaga över mitt eget beteende. ja, allt det där. bara vara jag, ta hand om mig själv. sen såklart min sambo också. det kommer bli så bra. jag längtar nu. det är bara 20 dagar kvar till flytten sker. precis efter lovet. kommer sakna mina vänner här. men dom får jag träffa på helgerna. och då kommer vi ha så mycket att ta igen! ja, flytt snart. det börjar dra ihop sig.
nej det rasslar i tvättmaskinen, min syster har säkert glömt en tändare i byxfickan som vanligt..

undar om mina ynka 70 st unika läsare är intresserade av att jag tvättar?
tål att tänkas på..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Jaa det har jag, men dom blev lite sena haha :)

2010-02-08 @ 14:02:04
URL: http://matildadao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0