TORSDAG

idag vaknade jag rätt tidigt trotsallt. klockan 11.00. men det var bara för att mamma och min syster stod utanför min rum och gastade.
dagens planer är att först plugga matte, sen träffa josefin över en fika på joans, sen ska jag till ica och köpa tacos, vidare och köpa annat, och sen ska jag kanske försöka hinna övningsköra också. om mamma eller pappa törs låta mig. sen ska jag avsluta kvällen med att plugga matte. jag bara ska komma ifatt!
cecilia ringde nyss och sa att våran enda lektion imorgon var inställd, pga att vi har prov och ingen kan knappt ta sig till skolan pga den dåliga tågtrafiken. så den här veckan har jag bara varit i skolan måndags och onsdags. för i tisdags var tågen också inställda. det är inte lätt att pendla i det här vädret.
nu har jag skrivit tillräckligt mycket onödigt, dags för matten och sluta skriva här. pusstja!


rara vänner - 4 december


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0