Tål.att.tänkas.på

är jag världens tråkigaste människa?
eller är det alla andra som är det?

jag har samlat vuxenpoäng idag, nästan två st. men jag sa nej till den ena, och ångrar mig nu. men hey. kan kirrat när jag vill. nu snart ska jag ner till fabriksbutiken och titta om det finns något fint till lägenheten.
annars så sitter jag och lyssnar på musik från 2005. jag hade lite udda stil på musik då, men just nu lyssnar jag på en låt som jag ofta väcktes av den sommaren. varför tycker man oftast att tiderna är bättre förr? är det för man inte tar vara på tiden lika mycket längre? eller för att vi alltid vill ha det bättre? en dag kommer jag säkert sakna den här dagen också. människor är så jävla krävande, vi blir aldrig nöjda.


hur blev det här inlägget så långt? skulle ju bara skriva två meniningar... :^)
(msn gubbe som höjer på ögonbrynet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0