städa.lite

undarade nyss varför jag var så trött.
kan det vara dom där fyra timmarnas sömn inatt?
jag börjar få huvudvärk och allt känns allmänt varmt bara.
jag och min syster ska röja lite nere i vårat hobbyrum som är överbelastat av saker. se om jag hittar någon microvågs ugn eller våran elvisp kanske? finns mycket smått och gott där nere som varit "för bra" för att bara slänga i papperskorgen tydligen. så ner och se efter ska jag göra nu.
jag har precis skrivit klart en lång jävla lista på saker som behövs inhandlas på ikea imorgon. det är fan mer saker än man anar som ska inhandlas till en ny lägenhet.
bara fem dagar kvar nu, och jag gör mitt första försök till att shoppa till lägenheten. snacka om att va ute i god tid va? haha.
aja, pusstja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0