SÖNDAG

söndag, äckliga söndag.
har man någonsin roligt en söndag? nej. förutom dom söndagar man åker och shopppar. påtal om shoppa. så fick jag en kommentar av sarah att den randiga tröjan finns på H&M i norrköping. yes, tur att jag är där varje dag! ska ner imorgon på stan och testa alternativt köpa den! nu blev jag på lite bättre humör. annars har jag precis tittar klart på en film på voddler som jag började se igår. hur som helst, så var den jätte lång tråkig. den hette 100 girls. och handlade om en kille som hade sex med en tjej i hissen när det var strömavbrott och sen skulle han leta efter henne.
men nu ska jag snart plugga lite matte, urk. det känns som det är det enda jag gör nuförtiden. aja, ska väl röra på mig. pusstja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0