SÖNDAG

jaha, inatt är det sista natten i vingåker på några dagar. kommer ju hem i helgen. men sen är jag inte hemma på 15 dagar. kommer kännas konstigt. jag tycker det  är ett stort steg att flytta hemifrån. men jag vet att jag och min kära sambo kommer klara oss galant. jag har precis städat klart mitt rum, så nu ser det iaf ut som ett rum, även fast det ekar lite. för det är ju bara en hylla och sen säng. men efter ett köp av lite tavlor så kan nog mitt rum se ut som ett rum iallafall! ska ju endå spendera större del av sommar lovet hemma i vingåker. nu ska jag tvätta klart. sen packa det sista. jag kommer säkert glömma hundra saker hemma. fan börjar bli lite nervös inför imorgon. mamma har redan börjat fält några tårar. fan mamma! jag kommer ju hem varje helg iaf, nästan.

nej, ikväll blir det pizza med brudarna. och pierre! blir fet gött. pussssstja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0