sommar.planer.2010

jag kom just på en skit smart sak. jag har ju tänkte lite på hur pengarna kommer räcka i sommar och så vidare. och sen har jag tänkt på att peace and love är ett måste. men eftersom biljetten beställs nu i februari så behöver jag inte ens tänka på att det kommer kosta i sommar. skit bra ju, jag kan åka på festival men betala nu. as bra ju! då är en kostnad redan över. Men ärligt talat jag ska fan skita i om ja är pank i höst/vinter. bara jag får göra dom fyra sakerna nedan:

* åka på peace and love festivalen med underbara vänner.
* Åka på PIP med Lovisa
* Åka på roadtrip med sofia mfl.
* Åka utomlands med underbara vänner.

Jag ska göra dom sakerna, det ska jag göra! sen om alla pengar jag tjänat i sommar kommer att ryka så har jag iallafall levt och gjort saker jag alltid kommer minnas. det  är så mycket mer värt än att shoppa upp vartenda öre. åh, vad jag vill ha sommar och cash!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0