Snart.är.denna.dag.över

idag har jag mest slöat. drog ner en runda till itala, scorett och faktory. där träffade jag josefin och jakob så gled runt på där med dom i typ två timmar. det gjorde jag nog rätt i, för fan det bjöd på mycket garv. speciellt när jag och josefin tog på oss en jacka och båda fick plats. vi stängde till och med dragkedjan. HAHA. dumma i huvudet. jag ska lägga in bild, så fort josefin skickat den! ber henne nu. annars så har jag beställt min peace and love biljett. den ligger här så fint brevid mig. jag är överlycklig. längtar jätte mycket. nu är det bara mina vänner som ska beställa sina också. men det gör dom väl så småning om. känns som dom väntat på mig, och nu är det jag som väntar på dom.
nu måste jag duscha, för imorgon blir det tidiga bussen. och sen matte. vi ska ha vikarie! tjoooho. aja, pusstja.




HAHA, den  här bilden är tagen från utanför våra tält förra peace and love.
det kom "några" killar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0