skolan.katrineholm.plugga

en snabbis runda på lindex och h&m när vi kom till katrineholm. testade ett par leggings på lindex, svinsnygga. men jag kunde inte välja storlek. jag brukar aldrig ha xs, så vågade inte riktigt köpa det. för dom var lite trånga. men s var alldeles förstora ner till. jag vill så gärna ha dom. svinsnygga! sen så skjutasade vi hem johanna och åkte upp till onoff först, och sen willys. kom hem vid sju ungefär. då åt jag mcd-maten som jag köpte i stan. var så sjukt sugen. sen har timmarna bara flytit på. nu har jag satt mig ner för att plugga till första hjälpen läxförhöret/provet imorgon. skit lite att plugga in, så ska väl gå vägen. annars ska jag träna imorgon innan skolan, sen gå på stan efter skolan med johanna. sen ska jag hem och äta gott med familjen, och leta fram något att ha på kryssningen på lördag. börjar bli en anning taggad! hoppas min söta vän fia också är det, för vi ska röööja! nej, plugga till prov. duscha och sen sova. jag känner mig slut i kroppen. pusstja!



fan vilken huvudvärk jag fick precis..

Kommentarer
Postat av: fisen

din söta vän fia är taggad jao!

2010-02-11 @ 22:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0