seg.i.huvudet

jag är inte på topp. jag har gått och blivit sjuk. förkyld och fått förjävla huvudvärk. känns som jag haft feber hela dagen. så apu:n idag kändes ganska trög. men tanke på att jag var nästan svimfärdig när jag stod och larma kläder. eftersom jag står bland damkläderna hela tiden så är det väldigt många som frågar efter hjälp. fick hjälpa en engelsk man idag, och det var inte lätt. eftersom hans engelska var nästan lika krasslig som min. men han fick tillslut det svar han ville ha. det stod still i huvudet - vad heter kalsonger på engelska? haha. som tur var stod vi framför så vi kunde förstå varandra genom att peka! efter praktiken åkte jag till sofia en stund. vi pratade och så. kollade över lite kryssningar och så. fan vad vi är sugna! det skulle vara grymt!  nu orkar mitt huvud inte mer data. ska se på andra aveyn istället. pusstja

föresten har jag gått över till comviq nu, så jag smsar gratis varje dag. och alla med comviq kompis smsar mig gratis, samrt va? som ni inte får svar på ett sms beror det på att jag inte vill svara! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0