praktiken.är.över.nu.är.det.lov

väldigt glad tjej har äntligen fått sitt efterlängtade lov. det kunde inte kommit bättre. praktiken är över för den här gången. veckan har varit jobbig och kämpig men samtidigt väldigt rolig och givande. det som har varit det roligaste har varit att hjälpa människor som frågat efter saker och bara att stå och prata med lite folk. haha, skönaste kvinnan idag berättade om när hon åkit till thailand och stött på sin granne med han vänsterprassel. "nästan så han sket i brallan när han såg mig", HAHA. så utryckte hon sig. träffat på mycket trevliga människor den här veckan.
när jag slutade idag så fick jag tre par spetstrosor, en anton berg choklad och en lite sminkväska med ett nagellack och lite små tester. (inte använda) så det var jag väldigt glad över. och sen fick jag även 30 % på allt jag handlade idag. och därför köpte jag ett par leggings, ett par solbrillor som var svarta/knallrosa, en vanlig vit tröja med en dragkedja och sen en svart tröja med massa silver kedjor. jätte nice! ikväll ska jag träffa johanna för lite chill. och imorgon ska jag på 20 års fest. kan nog bli en riktigt bra helg trotsallt. pusstja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0