pizza.skrattanfall.packning

jahapp, tre timmar senare är jag hemma efter ett besök på salambo med lovisa, pierre och julia. pizzan var förjävla god alltså, nästan lite för god. jag var knappt mätt efter att pizzan låg i magen. sjukt? ja fyfan. jag som jämt brukar vara mätt efter halva. något lurt med magen idag va. iallafall så var det skit trevlig, och kul. och besöket bjöd på ett skrattanfall. eftersom det är intern-skämt. är det inte ett dugg kul att skriva ut det vi garvade åt. men fyfan! skön brud skulle kissa. hahaha.
nu är jag hemma igen, fick reda på att det blir klass 1 varnings-storm imorgon. lovely. precis den dagen vi ska flytta. ja, men vi ska iväg iallafall. jag sitter och funderar över om det är något mer som ska packas idag, eller om jag kan ta resten imorgon på morgonen? måste packa om lite också. för att flyttlådan blev tung och mamma klagar.
nu ska jag ringa julia och berätta lite kul information. maha. pussstja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0