packar.packar.packar

sådärja! jag som skulle sova ut imorse. vilket inte funkar när man har en syster och en hund. men jag fick ju iallafall sova till halv tolv. det får väl duga då.
jag gick upp och gick ut med vovven. det var rätt skönt väder ute, så det gjorde mig absolut ingenting. måste börja promenera mera, för man blir piggare av frisk luft och motion!
annars smällde jag i mig lite frukost, drog på hög musik och sen tog jag tag i packandet. jag har slängt in ett par skor som tvättas, sen ska jag tvätta alla kläder. resten av kläderna som jag ska ha med mig har jag packat ner i påsar. så det enda som hänger kvar på min klädställning är outfiten till kvällen. sen har jag packat ner lite lakan och handdukar. vårat vardagsrum ser ut som en enda röra, för där har jag lagt allting som ska packas ner iför flytten. det är fan mer än vad jag hade anat som skulle packas. det kommer se lite halv-tomt ut i mitt rum. det enda som kommer stå här inne är en säng och en hylla. tur som fan att jag har ett litet rum iallafall. för jag vill inte komma hem varje helg och sova i ett tomt rum. nej, om man ska fortsätta tvätta och packa? jo, det måste jag. annars kommer jag ingenstans. för imorgon skulle jag behöva plugga mer än vad jag packar och städar. så vi hörs va! pusstja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0