monday.night

jag lider, riktigt lider av denna kyla. jag skulle promt av någon jävla anldening ha på mig min höstkappa på mig idag. mest för att jag ville matcha den med min pälskrage. men attan vad kallt det var! höll på att frysa ihjäl. verkligen. idag hade vi stylist, cecilia gick loss och målade mina naglar i leopardmönster. rätt tufft. jag därimot hann bara måla hennes naglar röd/oranga. jag fick något ryck och fick typ sammanbrott efter tre naglar var jag klar tyckte jag. men sen smack blev alla tio naglar målade. lika bra tyckte jag. en liten titt på våran underbara lägenhet idag. den är klart för bra. tog tio minuter att gå dit från skolan, hela lägenheten är vit, silver och fräsh. badrummet är inte alls grönt som cecilia inbillar sig. utan ljusblått med en mörk kant. score! sovrummet var större än jag mindes och vi började gå loss med hur vi skulle möblera.
desutom är jag inne på sista veckan att pendla. bara 4 dagar kvar att pendla. sen är det över. känns rätt så grymt faktiskt. insåg just att jag glömt fylla på busskortet, och får betala min resa imorgon. crap! snikar av mum and dad istället.
nu ska jag få några bilder av cecilia, sen ska jag packa ur min bag, sen sova. pusstja.


http://img.unt.se/Article_Images/468_06191047Fotostation2.unt.ad25Noje-Musik-PeaceLove_1.jpg
jag längtar desperat efter peace and love.
ngn mer som ska dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0