mattehjärna

jag har just pluggat så mycket matte att jag spyr, jag har gjort hela 20 sidor. känner mig skit duktig! nu har jag lagt upp ett schema på hur mycket matte jag måste plugga varje dag för att hinna ikapp. och jag ska också försöka att gå på matte a lektionerna så jag får extra mycket tid. jag ska klara matte b, jag måste göra det. men jag klara kapitel 1 så nu är det bara tre kapitel kvar. men vafan skriver jag om egentligen, nu bryr er ju såklart inte. fast samtidigt som jag vet att ni inte bryr er, så känns det skönt att skriva ut det. det kanske sätter press på era matte hvuuden ;) desutom har jag kommit på att matte är inte siffror, utan bokstäver. x och y, k och m, a och b. och så kan jag fortsätta hela dagen. urk. skönt att vara ledig imorgon, blir en fika med rara josefin också. vi har mycket att ta igen! nu ska jag titta lite mer i matteboken, pusstja!


år 2007, det kanske var inne med mycket rouge på kinderna? HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0