LÖRDAG

Nu sitter jag här i mitt rum och latar mig, jag har precis städat hela nedervåningen efter gårdagen. Det såg verkligen förjävligt ut, haha!
Igår så kom det lite girls hit och firade mig för jag fyllde 18 år i måndags. Det blev tacos, jag har aldrig, saning och konsekvens, massa prat och såklart massa dans! Det var en jätte rolig kväll. Tack alla vänner som kom, och tack för presenterna!
Ikväll vill jag bara mysa ner mig framför en filt. så mycket festande det har blivit på senaste tiden så behöver jag en hemmakväll nu. så det är vad jag ska göra ikväll, bara vara hemma!
bilderna ligger på kameran fortfarande. så det bjuder jag på senare! Pusstja!


egopix igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0