kryssningen.är.över.

nyss smällt i mig en kebabtallrik. det var gott.
jag är hemma nu igen. och det var en sjuhelvetes kryssning. vi dansade till benen inte orkade mer. kvällen slutade sex på morgonen. och sen blev det tre-fyra timmars sömn. så nu är jag galet sliten. bankomat kortet låg i hytten i princip hela kvällen. vi blev bjudna på massa drinkar, nattkäk och allt. rätt skönt att vara tjej ibland! haha. sofia och jag hade galet roligt, som vi alltid har! vi blev nästan påhoppade av en jävla kärring som klagade på att vi hade tandställning. och sen när jag skulle diskutera med henne, så blev hon helt knäckt. hon hade en jävla massa åsikter. men inte fan kunde hon argumentera för dom. hon var 52 år och hette sanja, fan vilken stjärna! nu längtar jag redan till nästa kryssning.
fan, måste sova tidigt ikväll. för imorgon är det dags för APU på lindex i katrineholm. börjar tio imorgon bitti. pusstja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0