körkort.augusti?

Dags att dra igång projektet - körkort.
jag har lagt upp en plan på hur det ska gå till när jag tar körkort. och ska övningsköra varje dag fram till den första mars, då jag flyttar. då ska jag bara övningsköra på helgerna. i början av april ska jag ta min första körlektion, ha körlektion varje måndag och fredag. kanske torsdag. sen i juni/juli är det dags för uppkörning och uppskrivning. och innan augusti börjar ska jag ha mitt rosa kort i handen.
så..

Hur tror ni jag kommer lyckas? kommer jag klara min plan?
skulle vara så jävla guld.

Kommentarer
Postat av: ida

någo som är rik eller? köra 3 dagar i veckan. själv pungar jag ut med 700 per lektion. hmm.

2010-02-09 @ 16:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0