kläd.problem.like.always

varje tjejs stora problem, så fort en fest börjar närma sig, eller ett speciellt tillfälle, är fan vad man ska ha på sig. imorgon är det dags för mig och sofia att röja ute på det stora havet. vi ska alltså på kryssning imorgon. och det kan ju inte bli annat än väldigt roligt och galet. för det är så jag känner oss. men nu är stora frågan? vad ska jag röja i? jag tittar på min klädeställning, och ser.... vardagskläder? så jävla tråkigt. det kan jag inte festa i. jag måste hitta något. sofia skulle låna ut skor, tackar vi för! och jag kan inte måla naglarna förens jag valt vad jag ska ha på mig. för måste ta en färg som passar. aja, nu måste jag gå. ska välja kläder, packa iordning det mesta, plocka undan alla utslängda kläder och sen duscha. och inte glömma att tagga!!

PUSSTJA!

Kommentarer
Postat av: hannaaa

sv: jaa, jag med! Haha :D

2010-02-12 @ 23:37:17
URL: http://haannaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0