jätte.seriös.okej

jag kom på en smart sak.
om jag skaffat körkort, behöver jag inte skaffa en pojkvän med körkort.
men än så länge får jag ragga killar med körkort,
men hoppas på att efter sommaren även kunna ragga på killar utan körkort.

på tal om körkort, fick en kommentar av någon ida tidigare idag:
"någo som är rik eller? köra 3 dagar i veckan. själv pungar jag ut med 700 per lektion. hmm."
svar: nej, jag är deffinitivt inte rik. vilket du verkar vara som kör på världens dyraste körskola ;) en enkel körlektion på den skola jag ska köra på kostar 365 kr ungefär. vilket är hälften av ditt pris. men jag ska köpa en paket innehållande 10 lektioner. vilket gör att jag betalar alla lektioner på en gång, och kör sedan slut på dom. och jag vill köre mycket och intensivt så jag får mitt körkort innan sommarens slut.

pusstja.

Kommentarer
Postat av: lovisa

sofie, lektionerna kostar 395 kr faktiskt och är bara 40 min, det är något man kanske ska säga också ;)

2010-02-11 @ 10:51:10
URL: http://lovisaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0