ingen.rubrik

först måste jag klaga på min huvudvärk, det gör svinont. och sen är det så jäkla varmt. vet inte vad det beror på. känner mig "mosig".

sen nu får jag bara vara positiv. vilket jag kommer vara efter denna dag.
skolan, eller ja. den enda lektion jag hade, hade jag prov på. tog 20 minuter, sen slutade jag. det gick bra! kunde allt. innan den lektionen tränade jag och cecilia på gymmet. jävlar alltså. idag var jag effektiv. vi testade nya maskiner, och jag gav mig fan på att jag skulle träna stenhårt. jag kommer dock ha träningsverk imorgon, som vanligt. vilket jag hatar att jag får. snart kan det knappt bero på att jag är otränad. måste bero på att jag tränar för mycket. visst? VISST? klart. efter skolan, drog jag och johanna en sväng på staden. jag kan säga att jag var nöjd och glad när jag gick därifrån. lite för nöjd kanske. he-he. jag hittade tröjan som var randig, satt som ett smäck. jag hittade leggins med skinndetalj, satt också skit bra. och dom var 100 kr billigare än dom första, vilket gjorde att jag hade råd med dom. köpte även en oversize kofta, superskön. på rea. och sen hittade jag precis den foundation som jag ville ha, på rea. ni vet den man rullar på? den verkar så jävla tuff. så var tvungen. jag är as nöjd. men nu är jag pank. jag ska ta bilder så fort som möjligt och lägga in. redan ikväll. men nu ska jag ut och åka bil. övningskör ju på som sjutton nu så jag kan få mitt rosa plast kort! pusstja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0