fredag.kväll

ikväll var min vän johanna här. vi tog det lugnt, chillade och pratade. mycket längtan till peace and love gav oss vårat samtalsämne. vi längtar så himla mycket. och vi trånar efter våra hollywood smile. skulle vara guld om dom kom innan sommaren. vill kunna blända alla i sommar! vi kanske är fula nu, men fan vad vi kommer skratta åt er sen! jag måste sluta längta till sommaren och ta vara på våran fina och vackra vinter. nejfan. skrew den! eller hur det stavas. jag tänker fan längta till sommaren. den är det enda som gör mitt liv värt att leva, efter mina vänner såklart. och vilket förkylning vintern har gett mig! blir tokig. att vara förkyld är pain. ont i halsen är pain. kylan är pain. och att komunen snålar med att ploga vägarna är fan pain. men ärsh så länge jag slipper gå ut så håller jag humöret uppe! tacka fan för sköna varma koftor jag kan mysa runt i. ska sova tror jag, och imorgon kommer jag sova såååå länge. för det känns som det behövs. pusstja! /sssssofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0