fredag.kväll

nu sitter jag i min säng med datan i knät. jag känner inte något direkt sug av att sova. skulle vara trevligt med lite sällskap nu. men klockan är halv tre, och alla sover. tråkigt. fick nyss ett fylle samtal från en gammal vän. haha. så tur att jag var vaken då, för hatar att bli väckt.
kvällen iallafall var trevlig. jag var på rätt bra humör! och med trevligt sällskap brukar det mesta ordna sig. och om det finns någon att skratta åt och med. så är jag nöjd. nu längtar jag satan till morgon dagen. ska ösaaaas! kommer nog bli galet bra. då är det elin som styr 18 års party! blir nog en hel del med folk.


nu då..? kan inte någon skicka ett gulligt sms till mig, så jag kan somna. nej, den turen har inte sofie bredell.

ajaaaaaaaa, pusstja.

wanna tell the world, wanna shout it out.



sötisar egopixar på toaletten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0