födelsedagen är över.

jahapp, då är min födelsedag över för det här året. eller ja iallafall just den dagen. dagen bjöd på mat på joans med min familj och sen massa tårta. wiwiwi, nu är jag äntligen 18 år. känns lite tråkigt att man längtat så mycket til den dagen och nu är det bara över. men idag ska jag först in till mormor och fika och få min födelsedagspresent, sen så ikväll kommer några vänner över, och då blir det gustav adolfs tårta och dajmtårta. mums. jag kommer bli tjock av allt fika. jag har fikat fyra dagar i rad nu.. haha. men gott är det allt. idag blev det ingen skola för tåget var inställt. känns lite jobbigt fkt.

det här är min 18 års present från min familj, kommer passa galant i min nya lya.


tack som fan för gårdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0