flumm.i.skolan

skolan idag, började tidigt imorse. sjukt trött. försökte verkligen somna påvägen hit, med det misslyckades. istället fick jag fortsätta vara trött. hantverksteknik på morgonen. johanna färgade mina bryn och ögonfransar. och plockade mina ögonbryn. jag ska nog aldrig mer färga mina ögonfransar. det var världens pain. men det är bara för att jag sover så dåligt och huden under ögonen är så himla tunn så den blir svullen och torr när jag inte sover. och sen när det kom stark medel där så trodde jag att jag skulle dö. jag hade färgen på i 5 min när man ska ha den 15 min. men det gick inte. när jag tog bort färgen var jag helt röd, nästan bli under ögonen. såg ut som jag fått två knytnävs-slag. sjukt. här kan vi säga at utrycket: "vill man vara fin får man lida pin" passar in klockrent. men jag hann få dom svarta iaf! nu har vi ätit, och nu är det dags för litteraturvetenskap. slutar sent idag, sen ska jag till mormor och dra en runda på stan. pusstja!

Så här kul kan man ha med photo booth i skolan, vi överdriver. såhär fjortisar är vi inte egentligen, haha!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0