en.behövlig.paus

woh, pauser hit och pauser dit. varför tar man alltid så mycket pauser när man packar och städar? lat är vad man är. packandet går iallafall jätte bra. jag har snart fyllt tre sånna dära stora blåa påsar och två flyttlådor. sen står det massa saker brevid också. och nu sitter jag här för att ta en paus. lat som jag är. men jag måste tänka efter lite vad jag ska ha med mig.. halva gaderoben får iallafall stanna hemma. nu kom jag på massa jag inte packat ner! så måste sticka innan jag glömmer! pusstja!
föresten har linda köpt en bra skiva som är jätte bra att lyssna på när man städar och packar.
och vet ni en annan sak? världens mest tråkiga grej måste fan vara att lägga in allt i tidningspapper för det inte ska repa varandra. det är svåååårt och tråkigt. men måste göras!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag är lika hopplös...



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en härlig helg!

2010-02-27 @ 16:50:26
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0