APU.VECKA

hinner inte uppdatera, har inget liv denna vecka typ.
apu 10-18 varje dag. så vill ni träffa mig får ni helt enkelt komma till lindex. jag är död. jag larmar och galjar, galjar och larmar. helt slut i huvudet, fötterna och ryggen. jag är inte van med arbetslivet. stod och drömde mig bort hur skönt det egentligen är med skola. as soft ju, man kan typ komma och gå som man vill. jag börjar dra på mig en förkyldning också. så känner mig lagom hängig. och idag fick jag träna på min engelska också. fick hjälpa en engelsk-kvinna. och gissa vad, jag klarade det! hon köpte till och med en tröja och linne som jag hittade åt henne! nöjd över min krassliga engelska insats!
alltså det var länge sen jag var såhär trött. jag kan knappt titta, ser suddigt och dubbelt. jag har ju först varit på kryssning lördag-söndag. och sen nu har jag haft praktik två dagar. 10-18. jag är död. helt död. är van att typ gå i skolan från 11-15. eller något i den stilen. jag bara dör när jag tänker på att det är tre dagar kvar av den här veckan. och jag vill inte ens veta hur trött jag kommer vara på fredag. nu ska jag sova, det kommer ju inte vara svårt att somna med tanke på hur trött jag är..

nu ska jag sova och aldrig mera vakna. nej skoja. jag ska sova och sedan vakna upp till ännu en praktikdag. pusshej.


- bild tagen i skolan för en vecka sen -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0