SÖNDAG

tack alla för gårdagen!

igår var det ju som sagt fest här i norrköping, och jag hade svin roligt! både i lägenheten och sen nere på hugo. Skrattade verkligen igenom hela kvällen. Lyckades även ramla inne på hugo, lite smidigt sådär. Men det var någon snubbe som var snabb på att dra upp mig, haha! Sen lyckades tydligen en kille gissa min ålder, pang 27 år blev jag helt plösligt. jaha, dags för 30 års krisen snart då! De roliga var att han var 25 år, och bara; du är ju lätt äldre än mig! ja, vissa alltså! haha. kom i säng vid fyra någon gång, somnade på dirren. idag har jag bara gått runt och haft ont i huvudet och mått illa. baksmälla är ju det jobbigaste alltså, men eftersom jag hade så kul igår så får jag väl bara ta det. snart ska jag och sambo dra och köpa pizza, kommer klirra fint! bara två skoldagar kvar nu, sen ett välbehövligt jullov. som ska invigas med att umgås med en otroligt saknad vän!


vi ses sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0