2010

snart är 2010 över, känns på ett sätt skönt.
det här året har verkligen varit hur bra som helst.
jag har inga direkta saker att klaga över.
jag hade världens bästa sommar,  en underbar utomlandsresa.
umgåtts med människor jag älskar. träffat nya människor.
men på något sätt, känns det som man måste stänga detta kapitel och
öppna ett nytt. med nya mål och sträva högre.
Nytt år, känns som nystart. och det kräver nyårs löten.
än så länge ser det ut såhär;

* Skaffa mig ett extra jobb. (viktigaste av allt)
* börja röra mig, mista några kilon. (ja, i år tänker jag ta tag i mig själv. jag behöver börja för att må bättre)
* Bli kär. (ja, mina vänner. i år ska jag bannemig bli kär!)

yes, nu ska det snart bli dags att fira in det nya året!


i denna  blus vill jag fira in det nya året, men den är SLUT överallt. blir tokig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0