TORSDAG

jag har inte hunnit uppdatera så mycket de senste dygnen.
men det har varit ett par kalasbra dygn med mina underbara vänner, vi har delat många skratt.
Har bland annat åkt på äventyr med august, mårten och ellen. Vi var lite överallt. det var svinkul. Vi avslutade äventyret med ett dopp i djulö klockan två på natten. det var uppfriskande. sen har vi även hunnit festat och dansat loss på harrys, träffat trevligt folk. sett sofia cykla in i en bil efter en fjortisfylla, HAHA! Vi har hängt på johannas balkong, pratat om allt. Gått promenader, umgåtts. ja, vad ska man säga? helgen lär bli underbar, fest imorgon, och stockholm lördag-söndag. sen nästa vecka ska jag till norrpan torsdag-lördag, fest varje kväll är visst redan inplanerat. jag trivs, och detta har varit den bästa sommaren på länge.

Försten läste jag nyss en väns blogg, och hon hade lagt upp "our last summer med abba" och den får mig tankspridd. Samtidigt som jag blir varm i kroppen får jag en obehaglig klump i magen. om två år är det skolan över. visst kommer vara skit skönt i ett år. sen då.. det är då mani inser att det är dags att bli vuxen, jobba och tjäna egna pengar. jag längtar samtdigt som det gör mig skräckslagen. nu ska jag sluta här.

läste nyss något klockrent, som stämmer så jävla bra in på mina tankar jag har haft på senaste tiden. skulle gärna dela med mig, om jag tyckte ni hade något med det att göra.

Kisses.


Kommentarer
Postat av: Fia

Men hallå! Bilen stod ju mitt i vägen!

2010-08-13 @ 05:27:05
URL: http://sofiameinhold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0