TORSDAG

mår dåligt idag, fortfarande det där illamående.
dagen blev inte alls som planerat.
skulle sitta på mina kära klasskompisar balkong, träffa saknade vänner och kanske dricka en cider. skulle sedan ner till rix fm festivalen och lyssna på bra musik. stå brevid sanne och sjunga med till manboy. jag skulle vara glad och skratta. men istället sitter jag här, har fett trist och mår illa. kul sofie, kuuuul. men hellre nu än om en vecka.
men whatever är endå en smula glad idag endå.
pga andra orsaker.

kisses.


Min data är fortfarande paj. så har inga bilder.
detta var den enda jag hitta typ på denna data.
en dag med familjen på något slott som var ett fik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0