TISDAG

alltså helt sjukt, jag har hittat något som är godare än godis.
mycket godare, som bara smälter i mun och man vill ha mer hela tiden.
tar en bit, sätter mig i soffan äter upp, går ut i köket, skär upp en till bit.
äter, och sen börjar det om igen. det är verkligen kärlek i munnen.
(för övrigt kommer jag vara tjock när skolan drar igång igen)

DET HÄR ÄR VAD JAG PRATAR OM IALLAFALL:
MOROTSKAKA MED SMÖRKRÄM.
heeeeeeeelvete.


samtidigt som jag börjat älska denna grej, har jag börjat älska ett program.
som egentligen varit bra från start. men just nu längtar jag bara till halvtvå varje dag.
sjuuuukt bra program. kärlek.


såklart så pratar jag om beverly hills.
david är en stor favorit, fråga mig inte varför?
men på något sätt ler jag så fort jag ser han!



allt för mig.
kisses.

Kommentarer
Postat av: anna

dylan!!

2010-08-03 @ 15:08:50
URL: http://alunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0