ONSDAG

idag har jag hängt med underbara människor, en riktigt bra dag helt enkelt.
nu längtar jag och ser fram emot helgen. och veckan därpå.
lär bli en härligt vecka med en massa häng med härliga människor.
föresten körde vi över en orm idag, det var riktigt äckligt faktiskt. ursh.
sen tog jag eller julia priset för osmartas kommentar.
jag trodde det fanns en hästras som hette fjällstuga när sofie ville få fram
att stugan brevid hästhagen såg ut som en fin liten fjällstuga. HAHAHA.
och julia trodde att om man vände ett surrör blev det som nytt (?)
hur hon fick till det får ni fråga henne. haha!
aja, lite helg kanske. men nu ska jag dra. ofta det är lov och man längtar endå till helg? skumt..



kisses.

Kommentarer
Postat av: Fia

hahaha du o julia är dom där man vill slå ;D

2010-08-05 @ 05:34:57
URL: http://sofiameinhold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0