namnlös

jag börjar faktiskt längta en anning till skolan börjar, mest för det kommer bli skönt med lite miljö ombyte. jag saknar mina mates, saknar lugnet i lägenheten, saknar min sambo, saknar staden, saknar att allt ligger så himla nära. det ska bli skönt att komma tillbaka till rutinerna också. på torsdag åker jag till norrköping tills på lördag. ska bli förjävla skönt. festa lite med mina klassisar, gå på rix fm och stå och sjunga med, besöka hugo, hänga lite. och bara vara.
nu ska jag baka kladdkaka med min syster, henne ska jag spendera min kväll med. efter att varit med vänner nästan non-stop i en vecka och typ inte sovit hemma. så blir det perfekt att bara hänga hemma med min syster.


kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0