MÅNDAG

natten i lägenheten själv gick bra, sov med lampan i vardagsrummet tänd och någon som spikade klockan ett på natten i väggen till huvudet. annars så stötte jag på två riktigt vidriga typer när jag skulle upp till hanna och malin, så jag tvärvände och sprang hem. (större stader är bra läskiga i mörker). Första dagen i skolan var chill, fick våra scheman och sen lite information och så. efter drog jag och johanna ner på stan och mötte upp ellen. sen gled vi runt, jag köpte en hatt och en foundation. försten så lämnade jag in min dator på lagning idag, buhu! alla bilder som tagits det senaste året är gone forever, mitt cv, alla fucking ateckningar, ja ALLT. fan, gråter med torra ögon just nu. Så jävla besviken på mig själv för att jag inte gjort någon back up. HELVETES KUK. rent ut sagt. aja, nu har jag slängt in första tvätten, ska snart ta upp resväskan och börja packa! jag längtar till onsdag som fan!


PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0