:)

när man är hemma själv får man åtminstone spela så hög musik man vill.
skaaaaaaka rumpa. taggar lite till imorgon.
lär bli rätt bra.
idag annars har jag varit hundvakt som ni vet.
jag har även hunnit fixa visakort och enklavardagen, lagat mat efter ett recept. (blev gott, tränar lite nu när jag är hemma så jag kan bjuda min sambo på god mat i höst). sen har jag städat mitt rum, det såg som vanligt förjävligt ut. och sen gått två långpromenader, en med hund och en utan. snart är det dags för en till.
jag har lärt mig att det är bäst att sluta ta åt sig.
jag brukar ju alltid säga att det är av misstagen man lär sig något.

kisses.

Kommentarer
Postat av: sanne

du är minst lika söt om inte sötare så du har inget att vara avundsjuk på alls!



förresten, har du hund?!

2010-08-05 @ 21:32:16
URL: http://sanneg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0