ärligt alltså

ärligt, det kryper i hela kroppen.
först så börjar det med att jag inte kan sova som jag skrev.
då tänder jag lampan, ser något svart som kryper på täcket.
blir skit skraj och inser att det är en spindel. tar täcket och slänger ut i hallen. pustar ut. sätter mig i sängen igen, utan täcke. börjar titta runt på datan, ser något svart på lakanet precis vid fötterna. EN TILL jävla spindel. fan, rycker till och får panik. det är här jag brukar skrika på mamma, men nej, hon sover. jag fångar in spindel i en ljuslykta och ställer i hallen. jävla äckliga skit djur. för att inte prata om nattfjärilen i mitt rum som flyger lite väl nära mig, och är allmänt äcklig. jag vill knappt sova i mitt egna rum längre. jag hatar småkryp, insekter och smådjur!

jag tror jag ska vara vaken hela natten fan. vågar inte riskera att somna och få en spindel i facet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0