TORSDAG

nu är kvällen över, jag har pluggat trafik teori hela kvällen. läst i boken och gjort prov från en cdskiva. det är hur mycket som helst man måste lära sig. helt sinnes-sjukt. boken är 336 sidor lång. visst är det rätt galet? men alla andra klarar ju det, och då borde jag ju också göra det? ska verkligen kämpa. visst vore det underbart med körkort i sommar? jag vet att jag inte kommer hinna. men jag ska läsa trafikteori varje kväll och tvinga mina motsträviga föreldrar att köra med mig jätte mycket när jag väl är hemma på helgerna. sen tillslut när jag vågar och känner mig mogen ska jag börja boka in mig på körlektioner på körskolan. gud vad nervöst att köra med en främling ju! jag vet att jag kommer klara det, för alla gör det för eller senare. och ett rosa kort vore inte så fel. alla ni som inte är 18 år fyllda, börja i god tid! man ångrar sig så fort man fyllt 18 år och inte börjat! haha, det kan jag lova er! :D nu ska jag sova, imorgon åker jag till örebro för att inhandla en klädställning till, för den andra står i norrköping, och behöver en här i vingan också. ska även försöka ringa lite samtal imorgon på morgonen, så om man skulle ta och sova nu kanske. godnatt därute! sov sött och dröm inga hemska mardrömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0