TORSDAG

vart tar alla mina ringar vägen? jag har tappat bort typ alla? sad face. om 80 minuter typ får jag helg. lycklig tjej. morgonen har spenderat i katrineholm, tredje körlektionen. det gick förvånats värt bra. det enda hon ville att jag skulle träna på var att sakta in lite när det är högerregeln som gäller. sen så tränade vi på backa runt hörn. bokade in två till lektioner nästa vecka också. sen ska jag till lägenheten hämta alla saker och sen ta tåget till katrineholm, och övningsköra hem. kvällen bjuder på? andra godsaker. ska dra mig nu, ska egentligen skriva om antiken nu. skit trist. pusstja.

Kommentarer
Postat av: Fia

Är kvällen planerad eller vill du leka? =) <3

2010-04-29 @ 15:25:11
URL: http://sofiameinhold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0