TORSDAG

vilket väder vi fick idag va! strålande sol över hela norrköping och katrineholm. hade inte ni det? nej, fan det hade inte vi heller. gick upp tidigt idag för att ta tåget till katrineholm för att jag skulle till the dentist. med tygskor och vårjacka så slutade det i dåligt humör. traskade i 10 cm högt blask, och var så kall så att fingrarna blev blåa. efter det så gick jag till körskolan och gjorde prov nummer tre, som också är godkänt nu. sen hade jag min första körlektion. det gick bra och var väldigt givande. sen åkte jag hem och sov i soffan, skolan orkade jag verkligen inte. men fick höra sen att det vi gjorde var jag ändå klar med. nu är jag hemma i vingåker igen, är ju ledig imorgon som vanligt. jag har nyss varit ute med pappa och övningskört och tränat lite på dom saker som min körskole lärare bad mig att träna lite extra på. ikväll vet jag inte vad som händer. jag orkar inte göra så mycket, ska nog ta det mest lungt, och sen kanske ta tag i en uppgift som är väldigt stor som ska redovisas på onsdag. det var allt för mig, pusstja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0